Orion, here I come

Sprang iväg i tisdags med familjen och bokade en resa till Grekland. Årets resa går mot Orion hotell, Rethymnon på Kreta! Längtar så tills den 8 juni kl 04.00 då man måste gå upp för at kolla det sista innan man drar sig mot Arlanda där flyget går 07.05. Har redan börjat planera vad jag ska ha med mig och vad jag skulle behöva köpa tills resan. Vi ska inte dit förns om 4 månader, men ändå har jag det mesta klart (typiskt mig).
Har redan bestämt att när vi är där så ska jag försöka gå upp lite tidigare än dom andra för att ev motionssimma lite innan dagen sätter igång. Lite trist att det inte fanns ett gym, skulle vara kul att få möjligheten att prova. Dom andra i sällskapet skulle bli tokiga på mig om jag skulle föreslå en timme på gymmet så det kanske är lika bra att det inte finns!
 
 

Kommentera här: