Längtan

Vid den här tiden varenda år så får jag en extrem längtan till jul. Jag längtar till allt det roliga, speciellt att baka då jag är en riktig nörd på sånt. Längtar tills den första snön lägger sig på marken, längtar tills man får börja pynta huset och längtar mest tills då det blir kolsvart vid tretiden! Man får ju inte glömma julmaten! Jag har massa nya projekt jag vill prova, både mat och bakverk!

Måste erkänna att jag lyssnar på julmusik just nu när jag skriver inlägget, kunde inte hindra mig själv från att lyssna! Jag längtar så, då man kan slå igång jullistan i högtalarna i allrummet och lyssna dygnet runt på musiken. Blir så lycklig <3

Ska idiotiskt nog sitta och planera vad jag ska köpa till folk i julklapp!
Undrar vad jag ska slå in klapparna med, måste ut och köpa nytt presentpapper!

Kommentera här: