Girls gone wild!

Ligger just nu i sängen och försöker låta bli att dra naglarna mot väggarna. Efter gårdagens fest som var en av de roligaste fester jag gått på hittills, har gjort att jag fått mersmak för att festa lite mer. Då jag inte har festat på väldigt länge, senast var Valborg och det var ju inte så värst drag på den dagen. Så nyår efter det.

Var otroligt skönt att bara släppa allt, kunna bara leva nuet och inte tänka på allt skit som pågår. Träffa nya människor, dricka, lyssna på musik och prata om ingenting. Var också otroligt skönt att umgås med Sonja igen, har mått lite dåligt efter bråket som skedde rum i somras. Så otroligt lycklig över det!

Fast nu får man vänta ett tag på att festa. Och vet inte riktigt hur den festen kommer bli då jag aldrig har festat med min klass förut (tentafest). Så kommer bli väldigt lugnt på den festen för min del! Lite trist men vill inte "skämma" ut mig, lite risky igår på den fronten om jag ska vara otroligt kritisk. Men tjejerna sa att jag skötte mig bra för att vart full för första gången (21 och aldrig vart riktigt full, hur tråkigt låter inte det?!).

Men fest. Fest. Fest. FEST!!!

Kommentera här: