Trötter is calling

Tänkte snart bege mig till mitt rum för att fixa mitt blöta nyduschade hår, borsta ut alla knutat (som jag har haft ett bra tag) sen fläta det inför natten. Sen tänkte jag faktiskt packa skolväskan och sen lägga mig i sängen, yes ni hörde rätt! Jag tänker gå och lägga mig, tidigt! Kommer väl kolla lite på youtube med iPoden och så tänker jag slockna för kvällen. Den här dagen har väl vart sådär, har vart hängig, seg, super trött och haft huvudvärk hela dagen. Mattelektionen gick väl inte heller sådär värst bra, men man kan ju inte göra så mycket åt saken då man mår som man mår. Ska göra mitt bästa på tentan (vilket jag alltid gör) nästa onsdag men jag förväntar mig inga mirakel. Skulle helst vilja gå om kursen faktiskt om jag ska vara helt ärlig, känns inte som om jag har lärt mig något från kursen förutom att jag har känt på vad riktigt jobbig stress är. Känner att jag inte orkar bekymra mig över någon tenta, ska inte bli besviken eller så. Man tar det som det kommer, ett steg i taget. Har hört att det är så man ska tänka i alla fall, gör åtminstone någonting rätt ;)

Imorgon blir det ännu en tidig uppgång innan tuppen och solen har vaknat tlll liv. Det vankas genomgång av tenta 2 och laboration. Kunde inte göra någon labb idag då labben inte skulle komma ut förns imorgon, that sucks! Runt 35 pers ska trängas i tre datasalar, men det lär nog gå bra. Bara man hamnar med någon man brukar jobba med i vanlig fall på laborationerna. Hoppas jag hinner före alla andra och får stammisplatsen!

Nej nu drar jag mig från datorn, för att borsta ut mitt knutiga hår. Det kommer nog ta ett tag.

Kommentera här: