Torsdag

Vaknade imorse utvilad, sovit runt 9 timmar, superskönt! Har ätit frukost och nu ligger jag i sängen och degar, har inget speciellt på schemat idag förutom styrelsemöte och plugg. Ska också kolla efter kurslitteratur till kurserna som börjar om två veckor. Annars är det här en chilldag.
Känner dock ett behov, att shoppa! Har inte shoppat någonting till mig själv på månader! Har inte haft råd, busskortet kostar ju så jäkla mycket! Men känner att jag skulle kunna ha råd med åtminstone lite shopping den här månaden, men få blir det behövershopping. Nya jeans och skrivböcker. Vilket kanske inte är det roligaste. Önskar att jag hade en miljon så jag kunde shoppa loss ordentligt, kanske åka utomlands och uppleva lite nya grejer.
Men en sak jag har riktigt köpsug över är saker till framtiden, typ glas och inredningssaker! Det kliar i fingrarna när jag ser något jag verkligen skulle vilja ha senare, tex ett servis på chilli som jag är helt kär i, har vart kär i serviset i flera år så det kanske är det rätta serviset för mig? Vill shoppa loss på Ikea också! Är det så att jag börjar bli vuxen?

Kommentera här: