Friday 13th

Fredagen den 13 idag och alla hästar är inte i stallet känner jag. Veken på ett ljus heter helt plötsligt snöre och grus är sten. Men jaja. Vad ska jag göra ida tro? Jo jag ska tänka på någon snygg inredning till mamma och pappas sovrum, allt annat är ju nytt här i huset så vi måste ju självklart fixa till deras sovrum också! :) Har redan lite bilder i hjärna över hur det skulle kunna se ut här inne. Ska leta efter lite insirationsbilder och så får jag övertala dom på ett bra sätt. Troligtvis kommer dom gå mot min vilja och välja det jag absolut inte vill, men kan åtminstone försöka. Håller även på att tvätta för fullt här hemma, ska tvätta min OnePiece för första gången så det här lär bli intressant. Har inte direkt något tvättråd hemma så jag fick luska fram det på internet. Stod inte ens på deras hemsida vilket jag tycker är lite dumt. Det är ju ett dyrt designerplagg, då tycker jag att företaget ska vara lite schysta och skylta med tvättråd. Man vill ju inte att ett plagg över 1000 kr ska förstöras efter bara en tvätt. Men jag har pålitlig info och jag ska prova om det funkar. By the way, vi har fått en ny granne. Någon var här idag och lämna grejer men har åkt iväg igen. Såg ut som en äldre man, såg ingen annan. Mer info kommer om detta!

Kommentera här: