Degdagen

Mitt liv under dessa dagar jag inte har lagt upp något inlägg på bloggen har vart väldigt beiga, rent av inte intressanta helt enkelt. I fredags kom släkten hit för att fira mamma och jag gjorde supergoda cupcakes till fikat. Igår så kom mormor och Micke hit med lite grejer från mickes lägenhet då han ska flytta till en mindre snart, så han behövde ett ställe där han kunde förvara dom större möblerna, vilket var här hemma hos oss! Drog senare iväg på 50-årskalas hos en i folkdanslaget, med resten av folkdanslaget. Idag blir det inte så många knop gjort, ska väl mest dega sista dagen av jullovet innan skolan börjar imorgon. Det blir väl packning av väska samt lite plugg gjort antar jag. Två tentor om en vecka, samtidigt som jag vill klara båda så känns det som ett hopplöst fall, men jag ska göra mitt bästa!

Nej nu ska jag nog dega lite till!

Kommentera här: