Dag 2

Sitter just nu på skolan, har vart här i ungefär en timme. Hade tänkt att jag skulle sitta och jobba med labb 9 som skulle komma ut på lovet, men blev försenad och skulle komma ut den här veckan. Den har inte kommit än, vilket är trist. Betyder just nu att jag sitter och förbereder för tentorna nästa vecka. Sitter och läser på och kollar sidor på internet så jag kan lära in mig på andra sätt. Börjar egentligen inte förns 13.00 så det här kommer bli en seg dag, får sitta kvar efter skolan och försöka jobba med labben om den har kommit ut då. Så får vi se om någon gör mig sällskap, i vanligt fall så har jag och Erik suttit och labbat, men nu dom senaste gångerna så har jag fått suttit själv. Sista labbtisdagen också, så borde nästan tvinga honom att sitta kvar då det nästan har blivit som en tradition! Idag är det sista mattelektionen inom den här kursen innan tentan, sista gången då man ska få in det mesta till tentan. Är lite sugen på att fråga lärarn om det är något kapitel i calculusboken man kan strunta i då det bara är 4 uppgifter från den boken som kommer på tentan, tror inte jag är den enda heller. Vi får se vad vi går igenom på repetitionen. Imorgon är även den sista gången på GIT-kursen innan tentan, som jag kommer göra hemma, vilket är såååå skönt! Hoppas förstås att jag är ensam hemma under den tiden, så jag får sitta i lugn och ro och ifred förstås, men det återstå att se. Nej nu ska jag fortsätta plugga! Tjing på er

Kommentera här: