Torsdag

Har precis haft möte med min grupp i DOS, kommunikationsgruppen eller marknadsgruppen eller vad vi nu heter. Vi är grymt taggade och vi har en bra och stadig grund att stå på, och starten kan inte ha gått så mycket bättre än det här.

Men hela dagen har ju inte vart så lyckad. Vi kan ju börja med att jag är väldigt trött och har vart det hela dagen, har inte kunnat sova på natten mellan onsdag och torsdag. Somna inte förns tolv-tiden, trots att jag gick och lade mig innan 23.00 vaknar titt som tätt under natten och tror att klockan är 05.00, börjar klä på mig och kollar på klockan och ser hur lite klockan är, går och lägger mig igen. Efter en hel drös med vaknande hit och dit så fick jag till slut nog, så jag gick upp vid 04.00 istället för 05.00, kunde inte somna om så jag klädde på mig och kollade så att allt var nerpackat, åt frukost och gjorde min vanliga rutin. Åker ner till råstaberg för att vänta på bussen. Stod där ett bra tag och kollar på klockan och ser att jag har missat tåget, så ringer pappa som var på väg ner för att ta nästa buss. Ringer ul och dom visste knappt vilken buss jag talar om (inget gott tecken!), men dom lovade att dom skulle ringa upp så fort dom fick tag på bussen. Pappa kommer ner och det visar sig att han också hade ringt till ul, efter ett tag så ringer våra mobiler och mycket riktigt var det ul som ringde. Min informatör sa att bussen var inställd på grund av vägbelaget, medan pappas informatör var fullkomligt ärlig och sa som det var, att dom hade glömt bort att sända ut bussen. Det som gör mig mest fundersam är hur fan kan man glömma att skicka ut en buss?! Och det andra är hur dum kan hon vara och försöker ljuga för en, bara för att man skäms för att säga sanningen? Fy skäms UL. Det här trodde jag aldrig om er. Så dagen har spenderats hemma då man missade dagens föreläsning, så min dag har ju vart rätt dålig, men mötet höjde värdet på den här dan, så tacka vet jag roliga möten med goda resultat! :)

Kommentera här: