Söndag

Sitter i "kontoret" här hemma och pluggar lite samtidigt som jag då och då spelar spel. Då när jag sitter och försöker koncentrerade mig in i det minsta på lagtexterna så kom jag på det. Det behövs organiseras på skrivbordet! Kan behövas en bordslampa om man ska läsa papper då enbart taklampa räcker inte, plus att en hel del grejer som ligger här är rätt onödiga. Så det får väl bli ett litet projekt antar jag, att göra stället pluggbart. I majoritet så tror jag faktiskt att det är bara jag som sitter här, pappa kanske sitter här ibland för att kolla lite grejer vilket inte är ofta. Egentligen så borde det stora projektet vara att få ordning på allting i det här rummet. Den enda lediga ytan är enbart en liten gång från datan till dörren, så det är väl en del som skulle behöva säljas eller något. Nej nu ska jag nog spela lite spel, sen duscha, sen plugga och sist men inte minst, sova!

Kommentera här: