40

Är det då man absolut inte har något att göra, som man ska gå och lägga sig och sova? Väskan är packad, medicin tagen för kvällen, har inget att plugga på. Vilket är fint som snus! Jag och Mia utnyttjar våra timmar i skolan till max så vi slipper allt dess pluggande, så man kan få ta det lugnt när man kommer hem eller gå runt och syssla med andra saker. Men som sagt..

Har inget och göra, lyssnar på en av mina favvolåtar just nu. Ett rätt udda band faktiskt, hittades av en slump, eller jo det kanske inte var en slump. Följer några personer på youtube och en av dom hade ett band och det visar sig att jag faktiskt gillar deras musik! Otroligt grymma killar som inte sjunger en massa strunt, för det mesta haha. Vet inte riktigt varför jag tycker att bandet är bra, bara blev så. Nej men musiken är bra och texten är väl bra och sångaren kan sjunga! There you go :) Länkar deras endaste låt på spotify också då dom är så grymma och lägger ut den på spotify, vart jag tror att man inte hittar dom flesta som lyssnar på dom. Men men, jag är lycklig iaf, det är ju det som är viktigast ;)
Stuck In Your Radio – The SlyFox and The Curious Cat

Nu ska jag gå och göra min matsäck förns imorgon så jag slipper göra den imorgonbitti, kanske gör min frukost nu också, haha! Så slipper jag vara så stressad på mornarna, bara öppna kylskåpet, ta en macka och lägga matsäcken i väskan. That I'll do! Synes och höres!

Kommentera här: