Lyckad helg, ny vecka!

Andra dagen på den nya veckan, hitills har det gått bra! Dock så längtar jag tillbaka till helgen, den var helt underbar! Åkte ju som sagt ner till Linköping för att delta på en av Sveriges största folkmusikfestivaler under hösten. Massa människor, massa dans och knappt någon sömn är det ingredienser som behövs för att en festival ska vara lyckad tycker jag, visserligen hade ju inte lite mer sömn skadat så mycket, hehe. Det kanske vart 8-9 timmar sammanlagt som man sov under en helg, vilket är faktiskt mer än vad det har vart dom tidigare gånger jag har vart där.  Men det vart som sagt otroligt mycket dans, bjöd otroligt nog upp en främling, typ! Otroligt stolt över mig själv då jag knappt vågar bjuda upp folk jag känner. Så jag prata ihjäl mig om just det under hela helgen sen, vilket jag chansar på att dom andra vart lite lessa på, men dom var ju samtidigt glada för min skull :) Hoppas att det blir lika mycket dans på Oktoberstämman på UKK sen och att jag även där vågar bjuda upp någon som jag aldrig har dansat med förr!

Var i skolan idag och imorgon blir det skola igen! Ska iväg till skolan för att jobba med projektgruppen, vi ska jobba med längdmätare, vilket resultaten ska skrivas ner och sen ska vi skriva en rapport på max 4 a4sidor. Hoppas att vi hinner med så mycket som möjligt när det gäller projektarbetet så man kan fokusera på duggan som jag kommer få göra om och tentan som är om tre veckor! Vi får hålla tummarna så hårt att dom vitnar!

Kommentera här: