Ledighet tack!

Är så otroligt stressad nu så det inte är klokt, hinner aldrig ta det lugnt just nu. Tenta om ca 1 1/2 vecka, måste bli klar med kapitel 7 och det jag är osäker på tills det, sen så har man ju dansen också, har märkt den senaste tiden att jag har vart väldigt ofokuserad på träningarna och så tappar jag lätt fokus då jag ska lära ut med BUS, tur nog så är jag ju inte själv där, har ju dunderbra Ellen som kompanjon! Sen idag så har jag fått ett mail om att jag måste lämna tillbaka en bok som tydligen lånetiden hade gått på, som jag sprang runt och trodde jag kunde lämna in på fredag, men icke. Har sysslor hemma såklart, och så glömmer jag bort typ 55% av det jag ska göra ibland. Dock så fínns det ju ingenstans jag har tid att tagga ner heller. Så får helt enkelt gilla läget, och försöka komma på ett sett att kunna tagga ner lite. Sjukt jobbigt dock att vara trött och stressad hela tiden. Har smått börjat kolla på lägenheter uppe i Gävle för det skulle underlätta en hel del och jag skulle inte vara så stressad hela tiden. Kommer inte flytta på ett bra tag men tänkte att det kan vara bra om man har ögonen öppna så man inte missar värsta erbjudandet!

Nej nu ska jag göra lite DOS-arbete, sen lär jag försöka chilla resten av kvällen om jag inte kommer på något annat som jag måste göra... 

Kommentera här: