Effektiv

Sitter just nu och borstar igenom håret efter ha vart inne i duschen och gjort mig fräsch till helgen. Imorgon åker vi, ska bli så jäkla kul! Gör det sista nu, packar småliret, skriver ut papper till funktionärsjobbet och så extrakollar man så att allt är med typ tusen gånger. Det är min vardag då jag ska iväg någonstans.

Idag så var man i skolan och hade matte från 09.00 på morgonen till 16.00, varar föreläsning på 3 timmar. Sen var det räknestuga resten av tiden. Otroligt nog så har jag lyckats tuggat igenom nästan ett helt kapitel, är så himla lycklig att jag dör! :D Har aldrig gått så fort för mig att fatta matte någonsin, dock så var det väl ett hyffsat lätt kapitel men ändå. Det är inte dåligt pinkat alltså! Ska försöka få lite mer plugg gjort i helgen så att jag har så lite jobb att göra som möjligt då jag kommer hem, inte för att jag tror att det kommer bli så men man kan ju alltid hoppas! Sen har jag bara kapitel två kvar och kompendiumet, projektarbetet, duggan som jag troligtvis kugga och tentan. Nu kör vi!

Imorgon så ska jag åka med mammas tåg in till stan, så jag får några timmar längre sovmorgon än vad jag brukar ha i vanligt fall! Dumpar lite packning på mammas jobb sen åker jag upp till mormor och är där tills det är dags att åka buss från UKK till Linköping! Kommer fram runt 17.00 så man får vänta lite tills skolan stänger och öppnar för oss dansare. Nej nu ska jag städa lite på mitt rum en snabbis så det är snyggt då jag är borta :)

Kommentera här: