3 days to go!

Tjo! Har inte vart här på ett väldigt bra tag, kan väl inte säga att man har missat så mycket av mitt liv. Jag har dansat, vart med kompisar och gått i skolan! Det är det jag hinner med just nu och så har jag inte riktigt ekonomin till att göra vad som helst heller, men det är en del av livet!
Under gösten nu så har jag hållt igen en hel del på utgifterna då jag ska iväg till Linköping på fredag med några av mina bästa vänner och dansa på Linköping folkmusikfestival, ska bli så jäkla skoj! Plus att på lördagen under dagen så kommer jag jobba som funktionär, för då får jag gratis inträde hela helgen! Hur underbart är inte det liksom :) Sparar 500 spänn vilket är jättemycket pengar! Taggad som bara den!

Har precis skrivit ut ett pizzabullarrecept som jag har tänkt baka till helgen som kommer, kommer bli väldigt poppis då bland alla hungriga dansare ;) Väldigt bra mellanmål också, så imorgon ska jag baka och packa. Packa är nog det tråkigaste som finns i hela universum, förutom att packa upp förstås. Men nu ska jag vara en duktig flicka och gå och plocka på mitt rum så att det är snyggt och städat tills imorrn då jag ska slänga massa packgrejer på golvet!

Kommentera här: