Värk och sömnpiller

Sitter nu och kisar lätt framför datorn med en rumpa som har träsmak och ett par ögon som har velat varit stängda hela dan.
Dagen började med att jag åkte iväg tidigt till Ellen för att ha årsmöte med DOS, det gick bra fast jag skulle  verkligen inte rekomendera ett sånt viktigt och stort möte på skype. Hjärnan blir överbelastad och det blir misstolkningar. Mötet bestod av både fördelar och nackdelar, därav nackdelen gjorde mig väldigt väldigt deppig efteråt. Mötet tog 2 timmar och efter det så stanna jag kvar hos Ellen en stund innan hon skulle åka till buggen så då åkte jag hem. När jag väl kom hem så var det bara att börja med maten innan man skulle iväg på minibus och styrelsemöte. Kom nyligen hem och min hjärna vill allvarligt talat dö och jag skulle kanske kunna sova sittandes om det inte var för att min rumpa har så ont efter att ha suttit så mycket idag.
Det är kul med styrelsemöten med Tensta, för där känner jag att jag är viktig och att mina ord och mina tankar respekteras och att det får vara med i en del av diskussionen. Jag känner mig behövd där helt enkelt, jämfört med vissa andra saker som jag älskar att göra men blir kastad som en ärtpåse.

Kommentera här: