Thai green curry chicken

Vart en väldigt lyxig lunch idag tycker jag :) Det vart Thai grön curry kyckling med jasminris, det var ju självklart färdiglagat så det enda jag behövde göra var att slänga in den i micron, lata jag haha. Men när det kommer ut ur micron och luktar underbart gott så tar jag en tugga... JÄKLAR! Ryckte snabbt åt mig mitt glas med sodastream och svepte! Så jäkla starkt! Jag är ingen klenis och jag brukar äta starka rätter men det här var riktigt starkt, men det var ju såå gott så jag fortsatte äta. Förbruka en hel flaska med sodastream på bara några minuter, hehe. Men gott var det! :)

Snart dags för middag, vilket blir något klenare än den heta lunchen! Pannbiff med potatismos och gräddsås. Vi får se om det blir en tur till stan ikväll för att sätta upp affischer till EMD's konsert på fredag! Håller tummarna på att affischerna har kommit till Sanna!

Kommentera här: