Kapitel 2, check!

Är så himla stolt och överlycklig. Har berättat tidigare att jag har det supersvårt med matten och att jag har velat gett upp med den en massa gånger! Men jag fortsatte, för jag har ju inget att förlora, tänkte jag. Och nu är jag klar med kapitel 2! :D Ska bara få hjälp med vissa uppgifter och göra klart testen och blandade uppgifter efter kapitlet, sen blir det prov. Ingen vila efter det, går snabbt vidare till kapitel 3. Kollade idag hur många sidor kapitel 2 var på, 61 sidor! Grymt mycket och extremt jobbigt kapitel. Ser fram emot kapitel 3 som bara är 47 sidor.  Kapitel 4 är enbart 22 sidor och kapitel 5 enbart 18 sidor! Längtar till dessa kapitel, fast man vet ju inte vad kapitlerna innehåller men jag hoppas på att det inte kommer vara som kapitel 2!

Nu ska jag göra klart sysslorna för dagen innan mamma och syrran kommer hem och så ska jag tvätta håret också!

Kommentera här: