Clinique

Så är jag en rik människa! För då kommer nämligen mitt aktivitetsbidrag, då blir jag 2700 kr rikare. :) Och det är ju en del saker som ska inhandlas så småningom! Om jag inte hinner få dom i present, of course!

Igår så åkte jag och mamma in till Gränby innan vi skulle upp till mormor och fika. Gick in på Kicks för att jag snabbt skulle köpa en ny foundation som passade min hudton bättre. Det slutade med att jag fick experthjälp av en från Clinique som körde en grundlig lektion med mig om deras 3-stegs rengöring och om att hitta rätt foundation för ens hy. Vi gjorde ett snabbt test och kom fram till vilken hy jag hade, torr/kombinerad hy med vissa feta partier. Så då tog hon fram ett rengöringspaket och började genast på ansiktet. I vanliga fall så brukar jag inte lyssna på säljare för jag känner på mig att dom bara vill sälja allt dom har i butiken men hon som jag fick hjälp av på Kicks var inte ett dugg framfusig. På bara några minuter så var hon klar med ansiktet och jag kände hur huden sjöng HALLELUJAH. Sen så kollade vi på foundation och vi hittade rätt på en gång! Så hon smetade ut foundationen på ena sidan av ansiktet så jag fick se skillnaden, fick prova själv på andra halvan och jag hade allvarligt kul och jag lärde mig jättemycket! Alltihopa slutade med att jag kom ut med en ny foundation för 285 kr, en ny pensel till foundationen och ett litet provtest från Clinique alldeles gratis! Kommer troligtvis köpa det setet så fort jag kan! :D 


Clinique 3-stegs rengöring hudgrupp 2, 305 kr

Kommentera här: