Going to town

Var ensam hemma igår och är ensam hemma idag igen. Det var pest och pina igår eftersom det inte hände något, så tänker inte låte det hända idag igen! Egentligen skulle jag ut med tjejerna ikväll men det vart inte av så jag ringde precis till farmor & farfar och fråga om hon kunde skjutsa mig till tåget som går 16.27 till stan, så att jag kan gå på stan till kl 18.00 då jag tar tåget hem med resten av familjen! Får se om jag kommer hem med något, vet exakt vart jag ska gå någonstans. Har skrivit en lista om vart jag måste gå in någonstans så att jag hinner med det som måste göras.

- Gå till Akademibokhandeln
- Gå till Gina tricot (vill hitta något fint/snyggt till nästa fredag)  
- Gå till Game och byta ut ett spel mot ett annat spel
- Ta ut pengar någonstans tills imorrn
- Köpa något gott till helgen, kanske :)

Men för att jag ska åka in till stan så måste jag göra lite saker först, tex städa mitt rum, äta mat, plocka ur diskmaskin, hämta posten, slå igång videon så Glamour spelas in. Så det är väl bäst att jag sätter igång på en gång!

Kommentera här: