Fulla muggar!

Vi tar dagen från början så får vi se vart det slutar!

Dagen började med att man gick upp vid 08.00 för att åka in till stan med mamma och pappa, skulle dansa afro på friskis kl 15.30 så fick åka in tidigt. Men det gjorde inte mig någonting, för jag fick hjälpa pappa och hans bandylag i kiosken vid studenternas på bandyfinalen och faktiskt så var det roligare än vad jag hade tänkt mig! Hoppas att jag kan vara med nästa år och hjälpa till. Men där stod jag från 10.30 till 14.00 ungefär, lärde känna pappas medspelare och träffade andra människor (vilket jag älskar!). Efter det så kollade vi en stund på ungdomsmatchen innan vi åkte för att handla mat, innan pappa släppte av mig på mammas jobb så jag kunde gå iväg och träna med kompisarna. Träningen började 15.30 och jag kom ut från friskis 17.00, tog 17.19 tåget hem för att sedan smälla i mig maten för att ha ett möte med fina Nathali kl 18.00, ett förmöte inför det stora årsmötet som är imorgon. Men vi vart precis klara och nu skulle man ju kunna tro att mina aktiviteter är slut för idag.. NOT!

Har en hel del kvar som måste göras! Ska göra klart broschyren som ska vara klar imorgon då det även är styrelsemöte med min andra förening Tensta folkdanslag, som man kan kalla som min hemförening. Kan ju ta upp lite vad som händer imorgon också då jag väl håller på och säga hur duktig jag är ;)

Imorgon så vaknar jag tidigt som attan för att ta mig en riktig superfrukost (te och fullkornsmackor)! Sen kl 10.00 så börjar årsmötet för DOS Ungdom över skype, så vi får se hur det går! Det lär ju hålla på ett par timmar, sen ska man äta mat och sånt hemma och kl 16.00 så måste jag förbereda för mitt arbete i min "riktiga" förening Tensta. Kl 17.00 så börjar Minibus och kl 18.00 då dansen slutar så börjar styrelsemötet som håller på till ca 21.00! Sen skajag hem och ligga i sängen och dööö en stund. Vilket jag tror kommer vara ganska skönt.

Så om det är så att jag inte svarar på en gång när du skickar ett sms eller ringer, mailar osv.. Så vet du varför!

Kommentera här: