Dissar studera.nu

Förra veckan så beställde jag en ny pin-kod då jag har tappat bort min gamla. Och jag har inte fått min nya pin-kod än! Börjar bli väldigt nervös över att jag inte har fått den än. Jag har mailat och frågat varför det tar sån tid och får inga vettiga svar. Har frågat hur dom kan ha min folkboksföringsadress då jag inte har fyllt i det på studera, för man måste ju ha pin-koden för att kunna fylla i sånt. Det värsta är väl att jag inte kan göra någonting utan min pin-kod, kan inte söka några utbildningar, kan inte fylla i mina meriter och betyg. Kan inte göra ett piss! Dom har ju min mail, varför kan dom inte bara maila över nya pin-koden, även fast det kanske finns en risk att min mail kan vara kapad, men dom kommer ju aldrig in utan mitt lösenord och vad har dom för nytta egentligen av att kapa min studera-profil, för det har dom ju ingen nytta av. Sluta lev i stenåldern och börja maila skiten!

Kommentarer:

1 Rebecka:

skriven

jag har samma problem! anmälde mig för typ 2 veckor sedan och har fortfarande inte fått koden..börjar få lite panik nu ;)

Kommentera här: