Biosugen

Har länge vart lite småsugen på att gå på bio, men har inte riktigt haft koll på vad som går på bio så jag tog tillfället i akt och kollade på Filmstadens hemsida om vad det går för filmer i stan och det finns några som jag skulle vilja se på bio!

Black swan: Verkar vara en otroligt gripande och djup film, har sett betygen från filmen vilket var toppbetyg och dom som har sett den älskar den. Trailern var ju urgrym och jag vet att jag kommer älska filmen redan nu.

Hur många lingon finns det i världen: Tror att den här filmen är rolig att kolla på, man sitter och ler och skrattar hela filmen. Men eftersom jag i vanligt fall inte är ett stort fan av svenska filmer så vet jag inte.

Ritualen: Verkar skitläskig då man ser trailern, men ändå vill jag se den. Dom som har sett den har gett bra resultat på filmen och jag tror faktiskt att jag skulle gilla filmen även fast jag skulle sitta och blunda i vissa tillfällen.

The kings speech: Tror att den här filmen är jättebra, då man har sett betygen från tidningar och tittare. Verkar rolig och allvarlig på samma gång, handlar mycket om självkänsla eftersom han stammar och det gör att han inte vill prata ut till folket.

Änglagård - Tredje gången gillt: Älskar Änglagårdsfilmerna, även fast det är svenskt. Har inte några riktiga motiv om varför jag vill se den på bio, det är väl för att det är en rolig och bra film helt enkelt!  

Kommentera här: