Laddar för Clamour for glamour

Imorse var jag ruskigt hurtig och vakna kl 09.45 och det första jag gör är att klä på mig och går ut för att hämta cykeln i Råstaberg! Tror inte jag har vart så pigg på att gå ut och gå en stund på flera år! Kom sen hem för att äta lite frukost och nu ca två timmar senare så sitter jag här! Ska snart hänga upp tvätten och packa väska för kvällen. Det är så att jag, min kompis Carro och min syster 3se ska på konsert i stadsparken, The Arks avskedskonsert! Ska bli så jäkla kul! :D Har ju sett dom tidigare på Gotland då jag var där med familjen och mammas släkt, så jag vet hur härlig deras konserter brukar vara! Så om du hör allsången från stadsparken så vet du att jag är där och sjunger för full hals! Men nu ska jag hänga tvätt och sen ska jag sola, samtidigt som spotify är igång för fulla muggar med The ark!

Kommentera här: