Lazy pazy

Den här dagen har varit lite off om man kan uttrycka det så, har rättare sagt inte gjort ett dugg hemma, underlättat lite för mamma och hjälpt henne med lite småsaker men annars så har jag bara tagit det lugnt!
Har gett besked till studera om vilka utbildningar jag vill prioritera inför den 1 augusti och det vart ju lantmäteri utbildningarna eftersom det är det jag vill. Kom fram till att om jag inte kommer in så gör jag en massa senanmälningar till kurser som kan vara bra att ha till nästa gång man kan söka in till utbildningarna.

Efter det här så ska jag faktiskt leta rätt på min kamera, för imorrn så ska jag med familjen, mormor, Micke och Lina till Kolmården! Har inte vart där på typ 10 år så det ska bli riktigt kul att åka dit! :) Hoppas att få möjligheten att kunna ta några kort om jag hittar min kamera som sagt! Så det ska jag göra nu och så ska jag duscha förstås, sen blir det myskväll med familjen här hemma!

Kommentera här: