Känner du verkligen mig?

- Jag är en tyst person, vill inte synas och är inte så pratsam av mig ibland. Så om jag inte pratar med dig så är jag inte sur och jag ogillar dig inte. Det är bara sån jag är

- Jag är en blyg person, uttrycker inte mina känslor för vem som helst. Tex så tycker jag det är extremt jobbigt att bjuda upp någon på danskvällar och sånt, även inom folkdanslaget. För jag vill inte att folk ska säga ja fast dom inte vill

- Jag gillar inte att prata om mig själv, om mina personliga problem.

- Jag är väldigt omtänksam, bryr mig mer om andra än mig själv

- Har otroligt dåligt självförtroende, har vart med om en hel hemska saker som folk sagt till mig

- Jag är rädd för att vara/bli ensam

- Är konstant orolig över vad folk tycker om mig

- Har svårt för att lita på folk, eftersom jag har litat på folk som har svikit mig

- Jag har svårt för att säga nej, även fast det har gjort så jag har brutit ihop ett antal gånger

- Jag är extremt snäll och älskar att hjälpa till och se till att andra mår bättre

- När jag mår riktigt riktigt dåligt (psykiskt) så sover jag med mitt gosedjur i sängen som jag fick när jag föddes.

- Jag älskar att dansa folkdans i min förening även fast alla stunder inte är dom bästa så är det min andra familj och jag vet inte vad jag skulle göra utan dom

- Jag älskar tv-spel! Är en tjej som älskar att spela typiska killspel så som GTA mm. Har alltid älskat att spela tv-spel, är en riktig nörd

- Jag är en djurälskare

- Mitt drömyrke är arkeolog eller marinbiolog

- Är extremt rädd för spindlar, kan börja grina av att se en liten spindel i närheten av mig

- Har sjuk humor, kan börja skratta till vad som helst och när jag väl har börjat så kan jag inte sluta skratta.

- Kan se saker framför mig, om någon berättar en rolig berättelse så kan jag se allt inne i huvudet som en film.

- Nyser som en ekorre eller en katt

- Jag tänker ständigt om allting

- Är ett kontrollfreak, om jag ska resa bort så gör jag oftast listor flera veckor innan för att känna att jag har kontroll. Tex så brukar jag skriva en outfitlista över som kläder jag ska ha på mig på dagarna.

Om du vet alla dessa egenskaper hos mig så vill jag bara säga grattis, men jag tvivlar på att det är någon som gör det. Jag skrev det här inlägget för att folk ska få reda mer om mig utan att jag ska ge ut för mycket information, för det står ju som sagt att jag inte gillar att berätta om mig själv. Men jag gör det här för att folk ska förstå mig bättre. Tror jag har fått med det mesta, vill ju inte tråka ut er för mycket!

Kommentera här: