Hellregn

Sitter just nu och kollar på NCIS med resten av familjen medans jag kollar att alla saker som måste handlas imorgon, eftersom vi ska ha grillfest här på lördag med släkten! Ska bli trevligt även fast vi inte kommer vara så många som vi brukar vara. Så det kommer inte bli någon vanlig grillfest, i vanligt fall så brukar jag anordna en massiv femkamp med en massa lekar som alla kan delta på! Men i år så blir det mer frågesport och sånt, funderar på att köpa ett festspel imorgon om jag hittar den! Heter partyalias som är ett jättekul spel som man dör av skratt av när man spelar!

Utan någon förvarning så började det spöregna här hemma och nu ska vi börja dra ut kablar och sånt så vi slipper gå upp mitt i natten om det skulle börja åska! Så godnatt på er så hörs vi imorgon, då jag kommer berätta hur bra Harry Potter Dödsrelikerna del 2 var. Alla jag känner som har sett den har bölat till filmen, så jag undrar hur jag kommer reagera, då jag är superkänslig när det gäller sorgliga stunder på film! Får ta med mig miniservetter i säkerhets fall!

Kommentera här: