Receptsidor

Jag älskar att gå in på olika matsidor och bli inspirerad då jag inte vet vad jag ska göra för mat. Men ibland blir man frustrerad då man ser ett recept och så saknas det en viktig ingrediens och att det inte skulle bli samma smak utan den. Så jag sitter just nu och undrar, hur bra vore det inte med en sida där man kryssar i det man har hemma så söker hemsidan efter recept som man kan laga med det man har hemma. Jag skulle använda den sidan varje gång jag skulle göra middag enbart till mig själv! Alla matsidor har ju så att man kan välja en huvudingrediens och sen hur lång tid det ska ta osv. Men jag menar att man ska kunna fylla i det man har hemma, rubbet! Finns det någon sida med dessa egenskaper så får ni ju gärna tipsa mig om den! Annars får jag väl leva på min egna kreativitet :)

Kommentera här: