Min mogna sida..

Jag har insett en ny sida hos mig! Jag älskar att dricka te samtidigt som jag löser korsord eller läser en bok som jag har lånat från bibblan. Har ju gjort det förut men jag har ju inte tänkt på det då. Är det något tecken på att jag har blivit mer mogen och kanske lite mer lugn och sansad? Eller är det bara för att jag gillar att dricka te, läsa och att lösa kosord?

Köpte ett nytt te idag, måste jag ju bara tillägga! Chokladte från Bönor och Blad, Uppsala. Helt underbart gott te, fast det smakar ju inte choklad. Något liknande smakar den, en söt smak med lite vaniljsmak och liknande chokladsmak! Irish Dream heter teet och jag kommer absolut köpa mer då de har tagit slut!

Och när jag kom hem så var det bara att inse att jag har för mycket tesorter hemma som jag aldrig dricker! Och det är ju inte okej, så just nu samlar jag på mig idéer så jag kan utnyttja dom sorterna som jag aldrig dricker. Så jag har något att göra då jag är hemma :)

Kommentera här: