Level 2 på Akkis

Har utvecklat mig och gått upp en level på Akkis (enligt mig)! Dom har insett att jag har betalat väldigt mycket för mina läkarbesök som jag har haft dom senaste månaderna, så nu har dom gett mig ett högkostnadskort (status!). Ett steg närmre frikortet. I vanligt fall inom mina bekantkretsar så har enbart folk över 50 år frikort, så att jag snart kan ha ett frikort är lite förvånande. Har inte ens fyllt 20 och har redan chansen till ett frikort. Kanske inte direkt något att vara stolt över, men jag vill bara meddela att om jag lyckas nå upp till frikortet så kommer jag få rabatt på varenda jäkla läkarbesök (förutom vissa speciella) tills jag dör! Är inte det lite underbart?!
För att få mitt frikort så måste jag komma upp i 900 kr (har jag för mig). Är redan uppe i 230 så det lär väl inte vara så svårt, eller?

Kommentera här: