Vad läser jag?

Jag brukar inte vara den personen som kan komma med nya inlägg varje dag och vanligtvis så brukar jag inte komma på vad jag vill skriva om själv. Jag blir inspirerad av olika saker som händer i min vardag, olika tv-program och främst andra bloggar! Här har du några av dom bloggar jag läser:

Miinoo - En otroligt stark tjej som har gått igenom mycket, en skolkompis kan man väl säga. Snygg design på bloggen!

Bolmstedt fotografi - En av mina bästa vänner, älskar hennes bilder och hennes mysiga och snygga design!

Kenza - Lite svårt att inte läsa denna blogg, vet inte riktigt hur jag ska förklara varför jag läser den här bloggen. Det är en bra blogg, mycket bilder och så reser hon väldigt mycket, ett helt annat liv jämfört med mitt egna. Tror det är därför jag läser den.

Foki - Älskar hennes blogg! Nu när hon har flyttat till Thailand så läser jag den mycket oftare än vad jag gjorde förut. Älskar nog hennes blogg för hennes liv är så olikt mitt. Och för att hon skriver om roligar saker förstås! :)

Therese - Skulle ju känna mig lite taskig om jag inte nämnde min syrras blogg. Haha nej! Snygg bloggdesign (självklart måste jag säga så om mitt egna verk!) och så skriver hon bra saker! :) 

Måndagschill - Min syrras och hennes kompis Mikaelas radioprogram. Gillar designen, även fast jag inte är så sportintresserad så brukar jag läsa den ändå, haha! 

Frostlilja - Gillar att kolla på hennes ler-saker som hon gör och säljer, man är ju lite frestad ibland att köpa något smycke eller två! Hon har även en BDB

Det var väl några av dom bloggar jag kollar/läser!

Kommentera här: