Woho mitt i natten!

Min iPod fungerar! Har haft lite problem med den dom senaste dagarna då jag fick för mig att lägga in låtar på den, vilket den är till för. Det vart lite komplikationer om man kan uttrycka det så. Först så hade jag problem med att få in låtarna, fick in låtarna tillslut men när jag koppla ur den ur datorn så försvann alla låtar jag hade lagt in och de appar slutade fungera. Vart lite förtvivlad ett tag, men nu är det löst! Allt fungerar och jag mår bra! Men det gör inte mamma, hon kom hem tidigare idag från jobbet, SJUK! That is not good. Hoppas inte att jag blir sjuk under morgondagen, då jag ska fira nyår med tjejerna i örbyhus. Mamma och pappa firar i råstaberg hos matte och Kattis och syrran i Väsby. Känns lite konstigt att familjen inte är samlat, fast jag har inte firat nyår med familjen på ett bra tag. Är 20 år och åker iväg på egna grejer, firar på andra ställen, vilket dom accepterar, vilket jag tycker är väldigt skönt att dom accepterar mina beslut.

Nej nu spårade vi ut någonstans på vägen! Kollar lite på die hard innan jag tänkte slockna för dagen, om man kan säga så efter tolv! Men godnatt på ett :)

Kommentera här: