Är trådning grejen?

Har länge velat prova trådning, man tar en tråd och tar bort denom att "tråda" bort överflödiga hårstrån och hårstrån som är onslynliga för mänskliga ögat. Det går snabbt och gör inte lika ont som att noppa med pincett, så har bestämt mig för att det är något jag vill testa. Har kollat på en hel del videor om hur man gör då jag har bestämt mig för att prova själv. Tänker självklart ta ett säkert ställe som man inte visar så mycket nu under vintertiden, benen! Har enbart tänkt att börja med trådning för att jag tycker det är så jobbigt att noppa ögonbrynen med pincett, då det gör ont i svanken när jag noppar (skumt va?). Så har kollat upp det och om det är en succé så kommer jag fortsätta med det och snart så kanske jag trådar hela facet! Vem vet?
Nej nu ska jag gå och duscha då det var det största och viktigaste tipset, för porerna öppnar sig om man duschar varmt, så nu jäklar ska det provas!

Kommentera här: