Tidigare än tidig

Förra veckan så gick jag upp 08.00. Idag så avancerade jag till 07.00 men råkade somna om (typiskt). Imorgon så ska jag försöka gå upp 06.00 (jisses!!) och på onsdag så ska jag gå upp 05.00! Lite av en skräckblandning när man ser att jag ska gå upp sjukt tidigt för att ta 06.32 tåget mot Gävle. Dock så ska det ju bli ruskigt kul att börja studera men jag är skiträdd över att jag ska somna om, för 05.00 är ju inte mänskligt för en människa som i vanligt fall har gått upp runt 09.00-10.00 i ca ett år. Det kommer bli lite av en chock så då bestämde jag att jag skulle förbereda mig genom att gå upp tidigare och tidigare för varje dag som kommer och jag är snart framme vid 05.00. Det dryga är att jag vet att dom som bestämde sig att flytta upp dit inte behöver gå upp förns 08.00! 08.00! Jag måste gå upp 3 timmar före.. Fast det är ju det beslutet jag har tagit så jag får enkelt bita i det sura äpplet.. På plussidan så kommer jag ju inte ha lika mycket skulder som dom andra som flyttar upp dit, om det inte råkar vara att alla är miljonärer men det är ju inte så troligt!

Idag blir det väl så att jag ska förbereda mig inför onsdagen, kolla så allting är klart. Sen på tisdag så ska jag in till stan för att fixa det sista inför onsdagen! Så jäkla nära nu! :)

Kommentera här: