Riverdance ♥

Riverdance har en speciell plats i mitt hjärta, så fort jag lyssnar på låtarna så svävar jag på moln. När jag ser dansarna så får jag gåshud, när jag hör steppen så blir jag kär och jag blir helt enkelt en helt annan människa. Det är många gånger jag har tänkt att jag ska åka till Irland och bara vara. En speciell låt som jag har fastnat för så är det Lord of the dance, helt underbar. Så därför får ni lyssna på denna underbara låt. Har sen långt tillbaks velat gjort en dans till irländsk musik, men anser mig inte duktig nog att kunna komponera dans till musik. Har försökt lite grann och det har hitills inte gått så bra. Få kanske kolla med dom andra i gruppen om det är något vi kan använda, men det känns som om jag har Irland-frossa och att jag kanske borde lugna ner mig lite.

Men här har vi den mest magiska låten som finns! ♥

Kommentera här: