Nollan som dissar nollning

Vaknade imorse kl 09.10 då mamma väckte mig. Hade världens halsont och förkylning, och körsbäret på moset så hade jag ont i hela kroppen. Nollning idag = nej tack! Även fast jag känner att det skulle vara jättekul, då jag gillar den gruppen jag är med i, indianerna! men jag vill inte utsätta mig för något krävande utomhus då jag är sjuk, vill ju inte bli sjukare liksom. Ska ju vara hundvakt imorrn och så ska jag på middag på lördag, så vill vara så frisk som det bara går.

Så vad ska man göra idag då? Ingen aning! Sitter mest och kollar på internet och försöker komma på något att göra, har gått runt i huset och kollat vad som finns att göra. Kanske ska gå runt och damma hemma så att man får det gjort, mamma bad mig att göra det idag då jag inte drog upp till Gävle. Fram med dammvippan!

Kommentera här: