I'm dreaming of a white august!

Sitter just nu och väntar på att mamma ska bli klar i duschen, för jag ska bada har jag tänkt. Dock så hade jag bara en badbomb kvar, vilket var en julbomb men den funkar nog lika bra ändå även fast det inte är jul! Dock så längtar jag lite till julen faktiskt, själva känslan, maten, släkten och första vita snön. Man firar med släkten och man bakar, tonvis! Inte för att jag har kunnat baka så mycket under dom jular som har vart men det har ökat för varje jul som kommer, så förhoppningsvis så kanske jag gör en massa nya grejer nu till julen!

Nej nu ska jag inte snöa in mig, hehe. Gick faktiskt i skolan idag, en lektion enbart i matte som jag riktigt inte kunde delta i så jag var med på nollningen istället. Dock så var det här sista nollningtillfället för mig eftersom jag inte har kunnat vara med på nollningen tidigare och imorgon så har jag lektion och så har jag ingen biljett till sittningen, typiskt! Men det jag har vart med på har vart kul och jag hoppas att det kommer något liknande igen! På vägen hem så vart tåget försenat och jag somnade i en sjuk ställning så jag har ont i hela kroppen, därav ska jag ta ett varmt bad så kroppen slappnar av. Men jag fick en sjuk tanke när jag satt på tåget, att jag var van vid det här pendlandet, trots att jag bara har vart däruppe i tre dagar. Det kallar inte jag vant, i vanligt fall! När mamma kom hem så åkte jag och pappa för att hämta mina böcker som hade kommit till Hemköp imorse, så nu har jag alla kursböcker jag behöver för tillfället, vilket känns skönt!

Ikväll blir det en tidig sänggång, ska ju upp 05.00 imorrn och jag måste vara pigg då, är lite extra orolig då inte alarmet har ringt på morgonen då det skulle ha ringt. Men det löser sig! Så efter badet så ska jag packa inför morgondagen och sen så ska jag sätta mig vid tvn en stund och vara social innan jag lägger mig i sängen och försöker sova! Tjingeling :)

Kommentera här: