Bocking it!

Nu har jag beställt hem böckerna som jag behöver till två kurser! När jag har fått nästa inrullning av pengar ska jag troligtvis köpa det resterande böckerna som behövs till dom andra kurserna. Beställde enbart till dom kurser jag har fått hemskickat på papper! Annars skulle jag inte ha några pengar kvar! Dessa tre böcker kostade 862 kr och kommer om 5-8 dagar till Bjk! Kunde inte fixa csn idag då jag inte vet hur mycket poäng jag läser per termin, därav måste jag ringa Gävle imorrn och fixa det! Känns som om att högskolan är väldigt dålig på att informera om hur man ska ta sig till väga, dåligt länkat på hemsidan och inget fungerar mm. Men jag lider inte, typ! 

Nu kom syrran och surprisa med en chokladmilkshake, så nu ska jag göra sällskap med mamma och syrran vid tvn då dom två kollar på Greys Anatomy säsong 1!  

Kommentera här: