Har hur kul som helst... tills det blir tråkigt

Min praktik har gått bra hitills, har suttit vid sketchup runt 8 timmar om dagen, men jag klagar inte, tycker det är kul för jag lär mig mer och mer om photoshop och personalen är trevlig och man kan prata med dom utan att dom skulle tycka att man är konstig. Har också insett att jag har mycket gemensamt med några av dom som jobbar där. Men det finns ju risker att man kan få tråkigt men då har man en mobil som skickar iväg några hundratals sms på en vecka kanske.

Har bakat kladdkaka med marshmallows idag, tror inte att jag kommer göra det någon gång igen, visst var det helt okej men jag hade nog hoppats på mer än bara okej. Nu har vi marshmallows hemma i alla fall, så man kanske ska smälta mörk choklad och doppa marshmallowsen till hälften och sen kyla ner detta, så blir det säkert gott, och en massa frukter som är goda med choklad, typ jordgubbar, ananas och bananer och massa annat smått och gott! Längtar tills sommaren då man kan sätta sig i gräset och äta jordgubbar från vårt land! Doppa det i choklad och bara njuta, eller sitta i stadsparken och äta jordgubbar och massa gott! Kom ihåg då jag, flugan och sanna satt vi bryggan och åt jordgubbar, det var varmt och soligt :)

LÄNGTAR TILL SOMMAREN!

Kommentera här: