23 mars

Fyller år snart, om exakt 1 vecka och 2 dagar, har inte riktigt tänkt på det eftersom jag skrev vad jag önska mig redan i slutet av februari så jag skulle har det gjort (längtade så mycket då), men nu har det glömts bort och jag lever på som vanligt. Man märker att ju äldre man blir så bryr man sig inte så mycket. När man var liten så längtade man till sin födelsedag för man vart äldre, men nu är det nästan som att man vill stanna kvar i den här underbara åldern, fast 20 är kanske ett mål sen kan tiden stanna och man får leva som 20-åring ett par år.
På ett sätt ser jag mig som en vuxen men jag känner mig fortfarande som ett barn ibland, verkar vara vid den där fasen då man inte vet vad man vill göra med sitt liv. Den är riktigt jobbig då man snart tar studenten, det är 39 dagar kvar om man tar bort lov och lediga dagar, annars är det ungefär 60-70 dagar kvar tills man tar studenten, det är ju sjukt! Och om man ska söka vidare så ska man ha sökt innan den 14 april, ska kolla igenom alla universitet i Sverige och så får vi se om jag väljer något

Kommentera här: