Vilken toppendag... ELLER?!

Har några saker som jag måste avreagera mig på, utan att nämna några namn..

1. Jag och några andra personer jobbar ihop, en liten grupp, där jag har försökt kontaktat dom hur många gånger som helst. Men dom har inte svarat, eller jo dom har svarat en gång och det var ju inget givande svar. Men dom svarar helt enkelt inte på mina mail, men när någon annan skickar via den allmänna mailen som alla grupper kan se, jo då kan dom svara!!! Vilket gör mig jävligt irriterad bara det. Sen gör dom kanonjobb på läger och sånt tar värsta ansvaret, vilket får mig att se dålig ut, som är gruppledare för vår grupp! Hur kul är detta för mig på skala 1-10!? Siffran jag syftar på finns inte ens med på den här skalan, jag syftar mer på -100 eller mindre.

2. Jag har tagit ansvaret, eller fick ansvaret att göra en affisch till en grej, och då undrar jag vad det ska vara för rubrik och då ger jag dom andra 2 förslag. Och då svarar att det är ju självklart att man ska ta det som vi hade som rubrik förra året, och då känner jag mig idiotförklarad när jag läser att varenda jäkel ger samma svar. Hur 17 kunde jag veta att jag skulle använda just den rubriken då det var diktaktur förra året och jag inte ens var gruppledare förra året?!

Det finns så mycket jag vill gnälla och klaga över men jag säger det inte för då blir dom säkert sura, tycker jag är fånig eller något mer i den stilen.. Som att jag är någon slags jubelidiot!

Kommentera här: