Sommarprojekt

Har kollat runt på bloggar efter lite boktips, men jag lovar mig själv nu på en gång att jag inte ska stressa igenom Stolthet och Fördom, för då kommer det sluta med att jag inte orkar läsa boken alls.

Men jag har som sagt kollat runt och insett att jag vill läsa en massa böcker som både dom bloggar jag kollade på har tipsat om och såna som jag har sett på akademibokhandeln eller celsius bokhandel. Här är några böcker som intresserar mig just nu:

Landet utanför, Marcus Birro
Flyktsoda, Marcus Birro
Flyga drake, Khaled Hosseini
Tusen strålande solar, Khaled Hosseini
Bläckhjärta, Cornelia Funke
Mamma minns du mig?, Elisabet Norin

Det är några av dom böcker jag har tänkt läsa i sommar, eller försöka läsa i sommar. Dom böcker jag hoppas att jag hinner läsa är Landet utanför, Tusen strålande solar, Mamma minns du mig och Bläckhjärta.

Kommentera här: