Det där vill jag också göra!

Jag känner en massa människor som har åkt till Stockholm och vart modell för en dag, det finns en massa såna företag över Sverige, men ett företag som har fått mig att bli intresserad av detta är model house. En massa personer som jag känner har åkt dit och blivit sminkade och fotade för några tusen kronor. Jag har velat gjort det här riktigt riktigt länge, men jag tror inte att jag skulle nöja mig med resultatet just nu, är väldigt kritisk över hur jag ser ut, dumt nog. Som till exempel studentfotot, jag grina nästan när jag fick se resultatet, hatar fotot så mycket att jag vill lämna tillbaka det och inte skicka ut några tackkort alls till släkten. Men nog pratat om studenten!

Min kompis Ellen gjorde det för några dagar sen och då växte den där viljan att man vill göra något! Men jag inser själv att det skulle inte gå just nu tack vare min budget! Är ju en fattig, arbetslös student för tillfället! Så jag har funderat om jag ska önska mig något sånt i födelsedagspresent när jag fyller 20.

Men jag vet inte riktigt hur det ska gå, jag vill ju önska mig så mycket! T.ex. så skulle jag vilja önska mig en tatuering tills då jag fyller 20. Jag vet vart den ska sitta men jag vet inte vad jag vill ha för nåt. Det ska ju ändå vara något jag kommer ha hela livet ut, så det ska ju vara något som är fint! Den ska vara färgglad så man ser den, har aldrig tänkt mig tanken att ha en svart tatuering, det är ju snyggt och stilrent, men det blir ju tråkigt.
Vad tycker ni? Vilken slags tatuering skulle passa mig?

Kommentera här: