Däckad

Sitter i den stora fåtöljen i vardagsrummet och försöker göra något men det slutade med att jag tog hit datorn och kolla runt lite grann på internet, det är knappt att man orkar sitta med en dator, som om det skulle vara ansträngande. Mamma bara sitter och jag vet inte riktigt vad syrran har för sig.

Igår så var det sista fotbollsmatchen när det gäller VM, är så lycklig över att det är slut nu och att familjen inte kommer kolla på fotboll på ett bra tag, eller annan sport över huvudtaget. Under VM så har jag varit helt off mot familjen, så fort dom pratade fotboll så stängde mina öron av, så fort det var fotboll på tv så gick jag till ett annat rum. Jag känner mig.. oviktig helt enkelt.

Så igår så satt jag på mitt rum coh zappa på tvn. Mamma säger att det är stolthet och fördom på 3ean. Den filmen gjorde min helg! Har nog sett den filmen över 20 gånger men varje gång så känns det som en ny film och man bara... ÅHH! Filmen är så underbar att man saknar ord! Helt kär i den!
Man hatar ju Darcy i början för han är ju så dum och dyster, och eftersom man hatar honom så mycket så anser man ju att han är ful, men sen när man upptäcker att han är kär i Elizabeth så smälter man! Han är ju snygg. Asså jisses! En kille som Darcy kan man ju inte tacka nej till!


Ska till bibblan och låna den här boken och läsa den om och om och om igen! :)
Totally in love with it! <3

Kommentera här: