Vadå kallt?

Jag fattar inte varför alla tycker det är kallt ute, jag tycker det är rätt skönt jag. Jag tror jag har haft den där turen med att få en bra kropp som förändrar sig efter temperaturen ute, så jag slipper frysa när det är kallt och sånt. Jag är väl som den där snubben som går förbi mammas jobb nästan varje dag med shorts och en tunns jacka, utan vantar och mössa. Men jag hade nog föredragit bättre ämnesförbränning istället för min kroppstemperatur, för kroppstemeraturen kan man fixa med massa grejer och ämnesomsättningsgrejset kan man bara fixa med medicin, vilket är drygt! Det kan jag intyga!

Idag har det vart skola och uppvisning på vaksala torg på kvällen. Båda sakerna gick kanon, men nu känner jag att jag måste börja träna igen! Har ju legat i ide med träningen ett tag nu vilket inte är bra! Mitt mål är att bli mindre till nästa danstillfälle med dräkt, vilket jag tycker är ett rätt bra mål, för det är typ i maj jag ska ha dräkten!

Kommentera här: