Spelnörden antecknar..

Här har det inte hänt så mycket, blogglusten har försvunnit totalt.

När jag var lite yngre än vad jag är nu så spelade jag ett demo av ett dataspel kallat "desperado wanted dead or alive" som jag älskade, och för några dagar sen så såg jag demoskivan och fick lust att spela det, men eftersom man han kört just det där demot som är samma scen ett par hundra gånger så tappar man ju suget av att spela det, eller hur? Så jag tänkte att jag kunde kanske söka efter spelet på internet och kolla vart man kan köpa det. Men eftersom spelet är så gammalt (säger dom) så skapas inte det spelet längre och den finns inte och köpa någonstans, förutom på tradera. Och nu har man ju det här problemet att man vill ha spelet så mycket så att man blir galen! Varför kunde jag inte fattat att jag ville ha det här spelet när jag var yngre, vilken jubelidiot jag var! Visst finns det en 2:a, men jag vill ju ha 1:an först! Är det här något man kan önska sig i present och hoppas att man ska få även fast det är typ helt omöjligt att få tag i det?!

Kommentera här: