Måndag kväll

Den här dagen har spenderats på stan där vi har shoppat, bowlat och ätit mat med mormor. Riktigt mys om man räknar bort den här jobbiga huvudvärken jag har som bara trycker inne i skallen. Har redan tagit en ibumetin, så jag får ta en till sen om jag fortfarande har ont i huvudet efter dansen. Snart ska man iväg på extraträning till en uppvisning på vaksala torg på uppsala. På något sätt så tror inte jag att det kommer bli någon dans, för det kommer vara för kallt. Får se vad vi bestämmer oss för ikväll!

Den här helgen har varit lite spontan, kanske lite för spontan, så man har väl tagit några beslut som man inte tog själv, vet inte heller om jag vill ta dom besluten, får nog grubbla en stund på det.

Det här är inplanerat för min del
12 jan - skolan börjar (suck)
13 jan - uppvisning
15 jan - musikens hus (lord of the dance)
17 jan - styrelsemöte
23 jan - dans och konsert på grand?


Kommentera här: