Back to the ordinary

Tjenixen!

Nej nu ska jag försöka få tillbaka bloggandet till normalt, nu när skolan har börjat och allt! Den här dagen har bestått av att jobba med ett hemligt projekt inom expon och att hålla på med mitt underbara projektarbete (som jag tror kommer bli kanon!) Något som vi även höll på med att kolla på idag så var det praktikplatser och vägar vidare efter gymnasiet. Jag tror jag har bestämt mig om hur jag ska göra efter studenten! Jag ska nog troligtvis försöka få ett jobb och samla pengar i ett år och om jag vill plugga efter det så har jag pengar till det och jag har mognat lite mer så jag vet mer vad jag vill! Annars är det väl arkeologi som jag mest är sugen på just nu, så jag letar efter ställen som har distans så man kan vara hemma och jobba men även studera! Tror det är något för mig faktiskt! För då kan man ju behålla sitt jobb men även börja studera!

Puss!

Kommentera här: