Ser verkligen ut som en kille i den här västen

Hejsan! Är lite nervös idag, det är ju tävling imorrn. Just nu sitter jag med västen på mig så att den ska forma sig, för jag har ju inte haft den efter kulturnatten som var i september. Jag har växt lite grann och den har tvättats så den har även krymt lite grann, vilket inte är en bra kombination! Fast man ska väl bara dansa i ca fyra minuter, sen kan man ta av sig den en stund, för att man ska kunna andas ;) Så jag tror att det här löser sig trots allt, fast jag ska prova med särken sen bara för att vara säker, annars får jag dansa med en öppen väst älla hå behöver jag inte ha den helt stängd, även fast det är finast när den är helt stängd. Men en grej som man kan se som positiv och negativ. Jag ser verkligen ut som en kille i västen, och det är ju bara att lista ut varför jag anser så, det är så platt!

Är hemma idag också, mamma och pappa tyckte jag kunde vara hemma idag också, men lite senare på dagen så kommer Julia hit för hon ville träna lite grann tills imorrn. Nu kanske ni tror att jag ska dansa med Julia, men nej det ska jag inte, jag ska nämligen dansa med Carolin och Julia ska dansa med Desirée. Jag behöver träna på valsen, när man ska gå över och dansa åt andra hållet. Skulle nog vara bra om jag och Carro hade kunnat tränat på snoan en gång till men det går inte nu, valsen och snoan är jag oroligast för, schottisen och hambon kommer gå som en dans, hehe.

Nej jag tror faktiskt att jag ska bada en stund snart och när jag har torkat så ska jag ha på mig särken under västen så att västen kan forma sig lite grann, och så jag får rätt andningstecknike förns imorrn! ;)

Ps. Jag har en liten överraskning till er läsare snart, det här är det enda ni kommer få reda på, ni kommer få veta sen, inom sin tid! Ds.

Kommentera här: