Om det ändå kunde sluta

Har gått och blivit sjuk, otroligt nog, riktigt illa. Jag chansar på halsfluss men har haft liknande symptom som när man har scharlakansfeber, fast jag har inte kräkts eller mått illa. Så jag chansar på halsfluss som sagt. Så jag ska nog ha med mig handsprit vart jag än går så om folk har handkontakt så får dom lite handsprit. För det kan ju även vara bra för mig om jag har handsprit hemma, för då så kan ju inte bacillerna hoppa på mig igen, eller? Det stod på hemsidan där jag fick min information ifrån att man kan gå ut, fast det var på scharlakansfeber men ändå, det kanske hjälper om man går ut en snabbis?

På fredag blir det bio, egentligen borde man inte åka kanske, men eftersom det är en bio så måste jag vara tyst, så då är det ett bra tillfälle att ta en zyx och bara sitta där i stolen och kolla på farsan.  Ska bli kul att få gå på bio :)

Kommentera här: